مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 13:552021-07-17بين الملل

اکنون دُم خروس بیرون زده و غربی ها از توفیق محققان ایرانی ناراحتند


پژوهشگاه دانش های بنیادی در پی انتشار گزارشی در مجله ساینس در خصوص پروژه رصدخانهٔ ملی ایران طی انتشار بیانیه ای، این پژوهشگاه را خانه نقد دانسته و یادآور شده است که انتقادات وارده شباهتی با نقد علمی و فنی ندارد و اکنون دُم خروس بیرون زده است .

- پاسخ رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی به منتقدان رصدخانه ملی ایران؛ اکنون دُم خروس بیرون زده و غربی ها از توفیق محققان ایرانی ناراحتند پژوهشگاه دانش های بنیادی در پی انتشار گزارشی در مجله "ساینس" در خصوص پروژه رصدخانهٔ ملی ایران طی انتشار بیانیه ای، این پژوهشگاه را خانه نقد دانسته و یادآور شده است که انتقادات وارده شباهتی با نقد علمی و فنی ندارد و اکنون "دُم خروس بیرون زده است" و خودبزرگ بین های آمریکایی و اروپایی از این توفیق عظیم فرزندان کشور ناراحت هستند.

به گزار ش ایسنا، پس از انتشار گزارش مجله ساینس ، دکتر محمدجواد لاریجانی رییس پژوهشگاه دانش های بنیادی، بیانیه ای را منتشر کرد.

وی در این بیانیه از اجرای پروزه رصدخانه ملی با عنوان حادثه مهّم سپهر علمی یاد می کند و یادآور می شود که رصدخانه تاسیس شد! تلسکوپ نیز با بیش از یکصد هزار قطعه توسط صنایع داخلی و با طراحی تیم علمی رصدخانه و با مشورت و تایید صاحب­نظران و شورای علمی بین المللی طرح! آماده ورود به مرحله راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون دُم خروس بیرون زده و غربی ها از توفیق محققان ایرانی ناراحتند

اکنون دُم خروس بیرون زده و غربی ها از توفیق محققان ایرانی ناراحتند