مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-17حوادث

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین


فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف 2 هزار لیتر گازوییل قاچاق به ارزش 150 میلیون ریال خبر داد.

- علی حسن حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فامنین با تشدید اقدامات کنترلی در محورهای مواصلاتی، به یک دستگاه نیسان حامل سوخت مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 2 هزار لیتر گازوییل قاچاق که ارزش آن برابر نظر کارشناسان 150 میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان فامنین گفت: قاچاقچیان، سوخت های یارانه ای را با قیمت نازل جمع آوری و برای کسب سود بیشتر قاچاق می کردند که پلیس، با این گونه افراد سودجو به شدت برخورد می کند.

وی در ادامه از توقیف موتورسیکلت های متخلف در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در راستای اجرای مرحله دیگری از طرح ارتقای امنیت اجتماعی، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف توسط پلیس شهرستان فامنین اجرا و 23 دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم توقیف و روانه پارکینگ شدند.

حیدری افزود: موتورسیکلت های توقیفی با ایجاد صدای ناهنجار، حرکت در جهت مخالف مسیر مجاز، حرکات نمایشی، حرکت در پیاده رو و عدم استفاده از کلاه ایمنی برای خود و دیگران ایجاد خطر می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در فامنین