مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:102021-07-17اجتماعي

روزانه 300 دز واکسن کرونا در نهاوند تزریق می شود


مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با شروع طرح واکسیناسیون کرونا روزانه 250 تا 300 دز واکسن کرونا در نهاوند برای گروه های سنی واجد شرایط تزریق شده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، سیامک دانشور بعد از ظهر امروز در ستاد پیشگیری و کنترل مقابله با کرونا اظهار کرد: در حال حاضر 11 مرکز واکسیناسیون در نهاوند وجود دارد که 6 مرکز آن در سطح روستا و پنج مرکز شهری هستند.

وی با بیان اینکه طبق سهمیه استانی روزانه باید 900 دز واکسن در نهاوند تزریق شود گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام در مراکز، پیشنهاد راه اندازی دو مرکز دیگر داده شده که در صورت همکاری آموزش و پرورش و آموزشکده فنی و حرفه ای حاج حشمت شهبازی می توانیم میزان تزریق واکسن را روزانه به 1500 دز برسانیم.

مدیر شبکه بهداشت نهاوند افزود: با توجه به اینکه برای جلوگیری از ازدحام افراد در مراکز واکسیناسیون طرح نوبت بندی اجرا و برای افراد پیامک ارسال می شود اما برخی خارج از نوبت مراجعه می کنند که همین مساله باعث بروز مشکل می شود.

با بیان اینکه برای واکسیناسیون در مناطق روستایی نیز 6 مرکز ایجاد شده است گفت: به منظور جلوگیری از ازدحام و تسریع در کار، تزریق واکسن در مناطق مرکزی روستایی صورت می گیرد اما برخی بدون در نظر گرفتن این مساله به مراکز شهری مراجعه و باعث شلوغی این مراکز می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 300 دز واکسن کرونا در نهاوند تزریق می شود

روزانه 300 دز واکسن کرونا در نهاوند تزریق می شود