مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:452021-07-17پزشكي

وزارت بهداشت به بحث واکسیناسیون کرمان توجه ویژه ای داشته باشد


استاندار کرمان با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در استان کرمان گفت: تقاضا دارم وزارت بهداشت به بحث واکسیناسیون استان کرمان توجه ویژه ای داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسیده اند اکنون استان کرمان در بدترین حالت نسبت به کل کشور است و همکاری تمامی ارگان ها را لازم دارد و تقاضا دارم وزارت بهداشت به بحث واکسیناسیون استان کرمان توجه ویژه ای داشته باشد.

وی همچنین گفت: با رییس جمهور و وزیر بهداشت مکاتبه ای داشتیم مبنی بر اختصاص کمک های مالی برای استان کرمان که بیمارستان های استان برای تهیه دارو و تجهیزات نگرانی نداشته باشند.

زینی وند همچنین اظهار کرد: با توجه به اینکه در برخی از استان ها واکسیناسیون افراد بالای 50 سال را آغاز کرده اند ما نیز درخواست کرده ایم که برای استان کرمان به خصوص جنوب و شرق استان ثبت نام برای واکسیناسیون افراد بالای 50 سال را آغاز کنند.

وی همچنین از سازمان های بیمه گر درخواست کرد: در این شرایط بحرانی به صورت جدی پای کار باشید و تأمین مالی و پرداخت ها را به روزتر کنید تا در زمینه تأمین دارو و تجهیزات برای بیماران کرونایی در استان به هیچ وجه کمبود نداشته باشیم.

محدودیت تردد بین استانی باید سختگیرانه تر کنترل شود استاندار کرمان ضمن تشکر از ستاد نماز جمعه عنوان کرد: همکاری ها در بحث عدم برگزاری نماز جمعه ها بسیار خوب بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت به بحث واکسیناسیون کرمان توجه ویژه ای داشته باشد

وزارت بهداشت به بحث واکسیناسیون کرمان توجه ویژه ای داشته باشد