مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-17اقتصادي

انتقال آب به لامرد 2 ساله انجام می شود


فرماندار شهرستان لامرد، اعلام کرد که مدت زمان اجرای پروژه لوله گذاری طرح انتقال آب از خلیج فارس به منطقه ویژه اقتصادی لامرد 2 سال است.

- شبانی نژاد شنبه 26 تیر در مراسم آغاز عملیات لوله گذاری طرح انتقال آب خلیج فارس به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، که با حضور معاون وزیر صمت، استاندار و برخی اعضای مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس و مقام های محلی شهرستان لامرد، انجام شد، گفت: حجم سرمایه گذاری این پروژه 17هزار میلیارد ریال شامل 7 هزار میلیارد ریال برای خط انتقال و 10 هزار میلیارد ریال برای آب شیرین کن است.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان اجرای پروژه 2 سال است و برای 300 نفر در دوران ساخت و 60 نفر در دوران بهره برداری، اشتغال مستقیم ایجاد می شود، افزود: تاسیسات آب شیرین کن در مساحت تقریبی 6.

3 هکتار در سایت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان (استان هرمزگان) واقع است که ظرفیت شیرین سازی سالیانه 15 میلیون مترمکعب در فاز نخست را دارد.

شبانی نژاد گفت: در فاز نخست بهره برداری، آب خلیج فارس پس از شیرین سازی به روش اسمز معکوس (RO) از آبگیر ساحل بندر پارسیان واقع در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان (استان هرمزگان) توسط خط لوله (به طول 67 کیلومتر) به منطقه ویژه اقتصادی لامرد منتقل می ‏شود و با طراحی این خط نیز انتقال آب به دیگر مناطق استان فارس امکان پذیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال آب به لامرد 2 ساله انجام می شود

انتقال آب به لامرد 2 ساله انجام می شود