مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:502021-07-17اجتماعي

96 واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید


استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که 96 واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید گفت: تا آخرین روز کاری از هیچ تلاشی برای بازسازی دنا دریغ نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری به صورت سرزده از  مناطق مختلف شهر زلزله زده سی سخت بازدید کرد.

 کلانتری در این بازدید بر تسریع در روند تکمیل منازل خسارت دیده تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها همانند روزهای اول و به صورت شبانه روزی پای کار باشند.

  وی از مسؤولان خواست با دقت و حساسیت کارها را پیش ببرند و سعی کنند مقاوم سازی بهسازی و ایمنی را در دستور کار قرار دهند و در ساخت و سازها این موارد را در اولویت قرار دهند.

 استاندارد از صبر و تحمل و همکاری مردم سی سخت تشکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم با پاسخگویی به موقع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رضایتمندی آنان را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 6 هزار و 302 واحد در قالب (احداثی، تعمیرات و معیشتی) برای دریافت وام به بانک معرفی شدند، گفت: از این تعداد 5 هزار و 203 با بانک قرارداد منعقد کردند.

 کلانتری از مدیران ملی و استانی که صادقانه در کنار مردم سی سخت بودند و در برهه های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکردند تقدیر کرد و گفت: در این مدت کمک های خوب و قابل توجهی هم از سوی دولت و هم سازمان ها و نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

96 واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید

96 واحد در مناطق زلزله زده شهرستان دنا احداث و به بهره برداری رسید