مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-17بين الملل

بایدن: پلتفورم های رسانه های اجتماعی با اطلاعات غلط مردم را می کشند


رییس جمهور آمریکا تاکید کرد، شرکت های رسانه های اجتماعی با ناکامی در جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط درباره واکسن های کووید 19 در پلتفورم هایشان، - رییس جمهور آمریکا تاکید کرد، شرکت های رسانه های اجتماعی با ناکامی در جلوگیری از انتشار اطلاعات غلط درباره واکسن های کووید 19 در پلتفورم هایشان، مردم را به کشتن می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این اظهارات جو بایدن، رییس جمهور آمریکا یک روز پس از آنکه دکتر ویوک مورتی ، جراح عمومی آمریکایی اطلاعات غلط درباره واکسن ها را تهدید برای بهداشت عمومی اعلام کرد و همچنین همزمان با توصیه مقامات آمریکایی دال بر اینکه مرگ ها و بیماری های جدی ناشی از ابتلا به ویروس کرونا به خاطر واکسن ها تقریبا قابل پیشگیری هستند، مطرح شدند.

بایدن در پیامی به پلتفورم های رسانه های اجتماعی همچون فیس بوک که اطلاعات غلط و گمراه کننده درباره واکسن های کرونا در آنها منتشر می شوند، گفت: آنها مردم را به کشتن می دهند.

وی افزود: تنها پاندمی که ما داریم در بین افرادی است که واکسن کووید 19 نزده اند.

دکتر ویوک مورتی روز پنجشنبه گفته بود، اطلاعات غلط درباره کووید 19 که توسط سازمان بهداشت جهانی اینفودمیک تلقی شده، مرگبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: پلتفورم های رسانه های اجتماعی با اطلاعات غلط مردم را می کشند

بایدن: پلتفورم های رسانه های اجتماعی با اطلاعات غلط مردم را می کشند