مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-17سياسي

سازمان بهزیستی از متولیان اصلی احیای سلامت اجتماعی است


سازمان بهزیستی که از متولیان اصلی احیای سلامت اجتماعی است با اقدامات و برنامه‎ های پیش رونده خود سطح امید به زندگی را در جامعه هدف افزایش می دهد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: سازمان بهزیستی که از متولیان اصلی احیای سلامت اجتماعی است با اقدامات و برنامه‎ های پیش رونده خود سطح امید به زندگی را در جامعه هدف افزایش می دهد.

حمید ملانوری در پیامی به مناسبت روز بهزیستی با اشاره به این کلام مقام معظم رهبری که مسئول حقیقی کمک به معلولان فقط سازمان بهزیستی نیست، بلکه همه مردم، بخش های دولتی، غیردولتی و سازمان های انقلابی هستند افزود: سازمان بهزیستی کشور به عنوان نهاد تخصصی در مباحث پیشگیری، مداخله و درمان آسیب های اجتماعی، از ظرفیت نیروی انسانی و برنامه ای ویژه ای برخوردار است که در راستای مهار این آسیب ها، افراد معلول، محروم و آسیب دیدگان اجتماعی را تحت پوشش خدمات خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی اظهار کرد: بدون تردید سازمان بهزیستی که یکی از متولیان اصلی احیای سلامت اجتماعی در جامعه به شمار می رود، سعی دارد با اقدامات و برنامه های پیش رونده خود، سطح امید به زندگی را در جامعه هدف افزایش داده، برای مراقبت از آنها در برابر هرگونه ناامیدی، اضطراب، خشونت و افسردگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بهزیستی از متولیان اصلی احیای سلامت اجتماعی است

سازمان بهزیستی از متولیان اصلی احیای سلامت اجتماعی است