مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-17فرهنگي

«عشق در عصر کودتا» سریال می شود


شبکه تلویزیونی HBO سریالی اقتباسی بر اساس رمان «عشق در عصر کودتا»  نوشته مرجان کمالی، نویسنده ایرانی ساکن آمریکا، می سازد.

- ایسنا/خوزستان شبکه تلویزیونی HBO سریالی اقتباسی بر اساس رمان عشق در عصر کودتا  نوشته مرجان کمالی، نویسنده ایرانی ساکن آمریکا، می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رمان که عنوان اصلی آن نوشت افزارفروشی است در ایران با ترجمه جلیل جعفری به فارسی برگردانده و در بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

به نوشته پایگاه اینترنتی ددلاین، پرنتیس پنی، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان سیه چرده آفریقایی تبار آمریکایی و موژان مارنو، هنرپیشه ایرانی تبار سینما و تلویزیون آمریکا، تاکنون به عنوان عوامل این سریال معرفی شده اند.

موژان مارنو، بازیگر ایرانی تبار، که تاکنون در سریال هایی متعددی از قبیل House of Cards و The Blacklist ظاهر شده، نگارش متن اولیه فیلمنامه این سریال را بر عهده گرفته است.

قصه رمان چیست؟ رمان نوشت افزارفروشی یا عشق در عصر کودتا که در سال 2019 میلادی به بازارهای جهانی کتاب عرضه شد، داستان عاشقانه دو جوان به نام های رؤیا و بهمن است که در هنگامه کودتای 28 مرداد 1332 به هم دل می بازند اما حوادث حاشیه ای کودتا از عشق این دو نیز چشم نمی پوشد و موجبات جدایی آنها را رقم می زند تا اینکه 60 سال بعد دست تقدیر رؤیا و بهمن را در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عشق در عصر کودتا» سریال می شود

«عشق در عصر کودتا» سریال می شود