مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 05:152021-07-17اقتصادي

ذوب آهن اصفهان با سود آوری بر مدار توسعه


مجمع عمومی عادی سالانه ذوب آهن اصفهان با حضور سهامداران، نمایندگان صاحبان سهام، اعضای هیات مدیره و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو محدودیت صادرات و واردات مواد اولیه برای تمام کشورها بود اما با این وجود طی سال های 98 و 99 رشد 4 و 5 درصدی و در مجموع دو سال، رشد 9 درصدی را در تولید داشتیم.

یزدی زاده با اشاره به دستاوردهای مهم شرکت ذوب آهن اصفهان، تاکید کرد: دریافت گواهینامه استاندارد ملی ایران برای تولید ریل ملی، رکورد تولید ریل به میزان 58 هزار تن با افزایش 282 درصدی نسبت به سال 1398، طراحی و تولید سوزن ریل 60E1A1، طراحی و تولید ریل معدن R18 در نورد 650، پذیرش ریل ملی در بورس کالا، انعقاد نخستین قرارداد صادرات ریل و به کارگیری ریل در 6 محور راه آهن کشور از جمله دستاوردهای ریلی ذب آهن در سال 99 بوده است.

تولید ریل، آغاز تولید محصولات با ارزش افزوده بالا در ذوب آهن بود یزدی زاده با بیان اینکه ذوب آهن 10 درصد تولید فولاد کشور را دارد که تولید آن مشابه 75 درصد سایر فولادسازان دنیاست، افزود: روش سایر تولیدکنندگان فولاد کشور مشابه معادل 5 درصد تولیدکنندگان فولادی دنیا با گاز است، بنابراین ذوب آهن برای ماندن در گوی رقابت، استراتژی تنوع بخشی به تولیدات خود را در پیش گرفته است که تولید ریل آغاز تولید محصولات با ارزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوب آهن اصفهان با سود آوری بر مدار توسعه

ذوب آهن اصفهان با سود آوری بر مدار توسعه