مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-17سياسي

تعامل با جهان در کنار افزایش توان ملی مانع تحریم ایران می شود


اگر بخواهیم به راحتی مورد تحریم قرار نگیریم و فشار برای انزوای ایران ناکام بماند، باید رویکردی را اتخاذ کنیم که در آن تعامل مناسب با جهان هم راستا با افزایش توان ملی پیش رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی ربیعی سخنگوی دولت در یادداشتی نوشت: هفته گذشته دولت دوازدهم، بیست و دومین و آخرین گزارش سه ماهه در خصوص نحوه اجرای برجام را به مجلس شورای اسلامی ارائه داد که مشتمل بر دستاوردهای ایران از برجام در فاصله دو ساله اجرای آن تا خروج دولت ترامپ از این توافق و همچنین سایر اقدامات و تلاش های دولت و وزارت امور خارجه در مقابله با هرگونه نقض برجام و از همه مهمتر به شکست کشاندن سیاست فشار حداکثری در دولت ترامپ بود.

این مجموعه می باید مجموعه و البته تنها بخشی از اسنادی تلقی شود که دولت های یازدهم و دوازدهم در یکی از نمادین ترین دستاوردهای رویکرد گفتگو و تعامل سازنده با جهان از خود به میراث گذاشته است.

امروز که شکست مفتضحانه دولت ترامپ در زیرپا گذاشتن بدیهی ترین پایه های ثبات جهانی از توافقات بین المللی هویدا شده و دولت دوازدهم در سرانجام مسئولیت خود با خون دل خوردن و در پیش گرفتن سکوت بخاطر منافع بلند مدت ملت، مذاکرات احیای برجام را به آخرین مرحله موفقیت آمیز خود رسانده، وقت آن رسیده است که یکبار دیگر فلسفه و ایده زیربنایی رویکرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل با جهان در کنار افزایش توان ملی مانع تحریم ایران می شود

تعامل با جهان در کنار افزایش توان ملی مانع تحریم ایران می شود