مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 02:102021-07-16اجتماعي

دستکاری لانه حیوانات در تابستان ممنوع!


معاون زیست طبیعی اداره محیط زیست استان همدان دستکاری لانه حیوانات و توله های آنها را یکی از عوامل مهم حمله آنها برشمرد.

- ایسنا/همدان معاون زیست طبیعی اداره محیط زیست استان همدان دستکاری لانه حیوانات و توله های آنها را یکی از عوامل مهم حمله آنها برشمرد.

مهدی صفی خانی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا اظها کرد: حیوانات درنده و وحوش به علت حس اضطراب و ترس از حمله به توله هایشان، به سمت انسان حمله ور می شوند.

وی افزود: فصل تابستان فصل آموزش و یادگیری توله ها برای ایجاد استقلال است که دستکاری حیوانات در این فصل موجب اضطراب حیوان شده و ممکن است به انسان حمله ور شوند.

وی با اشاره به حمله یک قلاده گرگ به اهالی روستای نامیله در ملایر گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، این گرگ هار نیست و توسط اهالی روستا مورد آزار قرار گرفته بود.

معاون زیست طبیعی محیط زیست خاطرنشان کرد: خوشبختانه با آگاه سازی مردم این منطقه نسبت به عدم دستکاری توله های این حیوان و عدم رهاسازی زباله ها و پسماندها در جلوی درب باغات و منازل، دیگر موردی از حمله گرگ گزارش نشد.

صفی خانی خاطرنشان کرد: رها کردن زباله ها و پسماند در اطراف روستا کار درستی نبوده و علاوه بر ایجاد آلودگی های زیست محیطی موجب جلب توجه حیوانات و وحوش از جمله گرگ می شود که این موضوع باید بیش از پیش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستکاری لانه حیوانات در تابستان ممنوع!

دستکاری لانه حیوانات در تابستان ممنوع!