مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 19:552021-07-16اقتصادي

صادرات و واردات محصولات کشاورزی خوزستان در سه ماهه امسال


مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بیشترین میزان واردات خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری به کالای ذرت اختصاص داشته است که شامل یک میلیون و 616 هزار و 442 تن ذرت بوده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بیشترین میزان واردات خوزستان در سه ماهه نخست سال جاری به کالای ذرت اختصاص داشته است که شامل یک میلیون و 616 هزار و 442 تن ذرت بوده است.

محسن حسنی در گفت وگو با ایسنا در خصوص صادرات‏، واردات و ترانزیت محصولات کشاورزی در سه ماهه نخست سال جاری توسط سازمان جهاد کشاورزی خوزستان اظهار کرد: در این مدت صادرات محصولات کشاورزی خوزستان از طریق پست های قرنطینه استان به میزان 98 هزار و 983 تن، میزان واردات کالاهای کشاورزی 3 میلیون و 677 هزار تن و میزان ترانزیت خارجی از پست های قرنطینه در استان خوزستان یک هزار و 168 تن بوده است.

وی افزود: محصولات صادراتی از پست های قرنطینه نباتی خوزستان شامل انواع میوه ها مانند آلبالو، آلو، انجیر، بادام، انگور، بادمجان، پرتقال، بامیه، پسته، آلوچه و سایر محصولات می شود که از شهرهای دارای پست قرنطینه مانند خرمشهر‏، دشت آزادگان، آبادان و اهواز صادر شده اند.

حسنی با اشاره به کشورهای مقصد صادرات محصولات کشاورزی ادامه داد: کالاهای کشاورزی صادراتی استان به کشورهای عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات و واردات محصولات کشاورزی خوزستان در سه ماهه امسال

صادرات و واردات محصولات کشاورزی خوزستان در سه ماهه امسال