مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-16سياسي

راه اندازی کارگزاری تامین اجتماعی در کامفیروز


امام جمعه کامفیروز با اشاره به قرار داشتن در هفته تامین اجتماعی، لزوم راه اندازی کارگزاری این نهاد در شهر کامفیروز را خواستار شد.

- ایسنا/فارس امام جمعه کامفیروز با اشاره به قرار داشتن در هفته تامین اجتماعی، لزوم راه اندازی کارگزاری این نهاد در شهر کامفیروز را خواستار شد.

حجت الاسلام محمد تقی زاده در نماز جمعه 25تیر کامفیروز گفت: علی رغم کثرت روستاها و تعداد زیادی از مردم منطقه که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، متاسفانه تنها کارگزاری تامین اجتماعی که به مردم منطقه خدمات رسانی می کرد چند سالی ست تعطیل شده است.

او خاطرنشان کرد: تعطیل شدن این کارگزاری برای مردم مشکلات فراوانی را با توجه به تورم و هزینه های بالای سفر به مرکز شهرستان درست کرده است.

لذا انتظار از مسئولین آن است که یک شعبه و کارگزاری تامین اجتماعی را در کامفیروز احیا کنند تا روزانه شاهد ایاب و ذهاب طیف وسیعی از کارگران و کشاورزان منطقه به مرکز شهرستان، آن هم از طریق جاده های پرخطر این بخش، نباشیم.

امام جمعه کامفیروز با اشاره به فرارسیدن 28 تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان، ضمن تشکر از اعضای محترم این شورا در خصوص دقت عمل بالا در انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد چنین ادامه داد: شورای نگهبان نبض نظام اسلامی است و وظیفه همگان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارگزاری تامین اجتماعی در کامفیروز

راه اندازی کارگزاری تامین اجتماعی در کامفیروز