مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 05:052021-07-16پزشكي

کاهش پروتکل های بهداشتی در استان سمنان/ برگزاری مراسم عروسی زیر سایه کرونا


قرمز شدن وضعیت سمنان و گرمسار، کاهش رعایت پروتکل ها و نزدیکی به تعطیلات عید قربان در کنار همجواری با استان های وضعیت قرمز، بیم گسترش بیماری در استان سمنان را افزایش داده است.

- نیست.

رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این راستا و در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طی 24 ساعته منتهی به پایان پنجشنبه 18 مورد بیمار جدید در بیمارستان کوثر سمنان بستری شدند، گفت: بیم شیوع بیشتر بیماری به ویژه در مجاورت با استان های قرمز در سطح استان سمنان به شدت احساس می شود.

سید نوید دانایی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و همچنین استفاده از ماسک و جلوگیری از سفرهای غیر ضروری مهمترین توصیه ها به مردم است، بیان کرد: همراهی بیشتر مردم با مسئولان می تواند در کاهش شیوع بیماری بسیار مؤثر باشد.

وی افزود: به همت دو خیّر چهار دستگاه ونتیلاتور به ارزش 12 میلیارد ریال و همچنین پنج تشک بیمارستانی مخصوص و مواج، به ارزش یک میلیارد ریال به بیمارستان کوثر سمنان اهدا شد تا شاهد خدمت رسانی بهتر به بیماران کرونایی باشیم.

133 بیمار در شاهرود بستری شدند وضعیت در شرق استان سمنان نیز مناسب نیست به گونه ای که رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در گفتگو با اصلاً مساعد نیست همچنین باید گفت رعایت پروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش پروتکل های بهداشتی در استان سمنان/ برگزاری مراسم عروسی زیر سایه کرونا

کاهش پروتکل های بهداشتی در استان سمنان/ برگزاری مراسم عروسی زیر سایه کرونا