مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-16سياسي

هدف دشمنان تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به جایگاه زن مسلمان در اسلام و جهان امروز گفت: هدف دشمنان تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان است.

- اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم به مردان و زنان در مورد حجاب و عفاف تذکر می دهد اما در سوره نساء به واسطه جایگاه و منزلت زنان در جامعه و روحیه آنان تاکید ویژه ای به حفظ حجاب آنها دارد.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای لطمه وارد کردن به موضوع حجاب و عفاف در کشورهای اسلامی، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب فعالیت زیادی در جهت فرهنگ حجاب و عفاف انجام می دهند و با انواع و اقسام رسانه سعی در تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در غرب چنین نشان داده می شود که برهنگی باعث پیشرفت زنان شده اما وقتی کمی دقیق تر نگاه می کنیم امنیت اجتماعی زنان در اروپا و آمریکا به شدت پایین است.

احمدی با اشاره به وضعیت کنونی عفاف و حجاب، بیان کرد: در سال های اخیر به واسطه عملکرد بد مسئولان مربوطه در موضوع عفاف و حجاب وضعیت حجاب در استان کرمانشاه و کشور مطلوب ارزیابی نمی شود و انتظار می رود دولت آینده به مقوله حجاب و عفاف نگاه ویژه ای داشته باشد.

احمدی با اینکه موضوع حجاب توسط ادارات و سازمان های مختلفی بررسی می شود، خاطر نشان کرد: هر ارگان و سازمانی در موضوع عفاف و حجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمنان تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان است

هدف دشمنان تخریب هویت فرهنگی زن مسلمان است