مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 18:302021-07-15بين الملل

تاکید روسیه و آمریکا بر همکاری در تغییرات اقلیمی


روسلان ادلگریف نماینده رییس جمهوری روسیه در مسائل اقلیمی با جان کری نماینده ویژه /رییس جمهوری آمریکا در امور اقلیم، دیدار و دو طرف در بیانیه ای بر اهمیت حل جهانی مساله تغییرات اقلیمی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری ریانووستی، بیانیه مشترک نماینده های روسای جمهوری روسیه و آمریکا در امور اقلیم روز پنجشنبه در دیدار آن ها در مسکو صادر شد و در آن دو طرف بر ضرورت حل و فصل جدی و فوری مسائل در عرصه اقلیمی تاکید کردند.

در بیانیه گفته شده است: روسیه و آمریکا بر پایبندی به اجرای توافقنامه پاریس در مورد تغییرات اقلیمی و اهداف آن برای جلوگیری از رشد جهانی دمای کره زمین و به صفر رساندن انتشار مواد مضر به هوا تاکید دارند.

نماینده های ویژه روسای جمهوری روسیه و آمریکا در امور اقلیم در بخش دیگر بیانیه مشترک خاطر نشان کردند که مصمم به همکاری در مسائل اقلیمی و نظارت بر انتشار مواد مضر، قطب شمال و کارایی موثر انرژی و اجرای طرح های مشترک هستند.

ادلگریف و کری در جریان مذاکرات برای همکاری با طرف های ذینفع دیگر به منظور پیشبرد توافق های در کنفرانس اقلیمی گلاسکو و در اجلاس جی20 موافقت کردند.

کری که از روز دوشنبه در مسکو بسر می برد روز گذشته در گفت و گویی تلفنی با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه، در خصوص تغییرات جهانی و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید روسیه و آمریکا بر همکاری در تغییرات اقلیمی

تاکید روسیه و آمریکا بر همکاری در تغییرات اقلیمی