مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 13:452021-07-15اقتصادي

پیش بینی 9641 شغل در بخش کشاورزی فارس برای امسال


مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که پیش بینی می شود امسال 9641 شغل در بخش کشاورزی فارس ایجاد شود.

- ایسنا/فارس مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی فارس اعلام کرد که پیش بینی می شود امسال 9641 شغل در بخش کشاورزی فارس ایجاد شود.

محمود کجوری گفت: گفت: با توجه به ظرفیت ها، مشوق ها و مزیت های استان امسال 9641 فرصت شغلی در بخش کشاورزی، 2660 نفر اشتغال دائم و 6981 نفر اشتغال فصلی پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از جهادکشاورزی فارس، کجوری افزود: تحقق ایجاد فرصت های شغلی در 10 زیر بخش آب وخاک، اموردام، باغبانی، ترویج، حفظ نباتات، دامپزشکی، زراعت، شیلات، صنایع و مکانیزاسیون و در 36 شهرستان استان فارس با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در منطقه در بخش کشاورزی پیش بینی شده است.

او خاطرنشان کرد: تامین منابع مالی فرصت های شغلی براساس منابع تسهیلاتی از جمله اعتبارات ترجیحی گلخانه، صندوق توسعه ملی، بند الف تبصره 18 و خط اعتباری مکانیزاسیون صورت خواهد پذیرفت.

این مقام مسئول بیان کرد: برای اجرای مطلوب تحقق اشتغال در امسال 36 کاربر شهرستانی به منظور ثبت فرصت های شغلی در سامانه رصد و 10 ناظر استانی برای نظارت بر صحت اشتغال های ثبت شده به کارگیری شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 9641 شغل در بخش کشاورزی فارس برای امسال

پیش بینی 9641 شغل در بخش کشاورزی فارس برای امسال