مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 09:152021-07-15سياسي

دستور اژه ای درباره اعدام


در خصوص محکومان به قصاصی که چهار، پنج یا ده سال در زندان هستند، اما اولیای دم نه حکم را اجرا می کنند و نه رضایت می دهند چنانچه اولیای دم عذر موجهی ندارند، - ماده 429 قانون مجازات اسلامی تکلیف را روشن کرده و امکان اخذ تضمین مناسب و آزاد کردن این نوع از زندانیان محکوم به قصاص فراهم است؛ البته تشخیص تضمین مناسب با قاضی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در دیدار با قضات و کارکنان قضایی استان ایلام، مردم این خطه را مردمی غیور، شهیدپرور و زحمت کش توصیف کرد و گفت: از خداوند متعال مسالت دارم برکات خود را در ماه ذی الحجه شامل حال همه ما و مسلمین کند.

رییس قوه قضاییه با اشاره به گزارشی که رییس کل دادگستری ایلام در ابتدای این جلسه قرائت کرد، عملکرد واحد های قضایی این استان را رو به جلو و در مسیر پیشرفت عنوان کرد و گفت: خدمت کردن به مردم استانی که در راه اسلام و نظام و انقلاب، 3 هزار شهید، 12 هزار جانباز و هزاران رزمنده و ایثارگر داشتند مایه افتخار است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به برکات خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آن ها گفت: مشکلات مردم زیاد است و ما امروز این توفیق را داریم که با اختیاراتی که به ما تفویض شده، بتوانیم از مشکلات مردم گره گشایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور اژه ای درباره اعدام

دستور اژه ای درباره اعدام