مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 08:502021-07-15اجتماعي

سازمان نقشه برداری کشور نسبت به نرخ فرونشست در تهران هشدار داد


معاون فنی سازمان نقشه ‎برداری کشور نسبت به نرخ بالای فرونشست در پایتخت به اعضای کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان نقشه برداری کشور، گزارشی جامع از وضعیت پدیده فرونشست در شهر تهران و حومه آن از سوی سازمان نقشه برداری کشور و با حضور معاون فنی و تولید اطلاعات مکانی این سازمان در جلسه دویست و هفتاد و چهارم کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در روز سه شنبه 22 تیرماه 1400 با موضوع خاص بحث و بررسی در خصوص عملکرد و وضعیت تنش آبی شهر تهران ارائه شد.

با پیگیری های مستمر و مکاتبات ویژه سازمان نقشه برداری کشور، خوشبختانه این موضوع مورد توجه جدی شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت و با توجه به اینکه به گفته متخصصان، مهمترین عامل رخداد پدیده فرونشست در کشور، کاهش سطح آب های زیرزمینی و البته با توجه به نوع دانه بندی خاک است، عملکرد و وضعیت تنش آبی شهر تهران، در نشست بسیار مهمی در کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور ریاست و تمامی اعضای کمیسیون و در محل ساختمان اصلی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد پیمان بکتاش معاون فنی و تولید اطلاعات مکانی سازمان نقشه برداری کشور در این نشست ضمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان نقشه برداری کشور نسبت به نرخ فرونشست در تهران هشدار داد

سازمان نقشه برداری کشور نسبت به نرخ فرونشست در تهران هشدار داد