مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-15سياسي

تولید سه ویژه برنامه مرتبط به فرهنگ حجاب و عفاف در آستان کریمه اهل بیت(س)


اداره امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) از تولید سه ویژه برنامه با عنوان «حجاب در ادیان ابراهیمی اسلام، مسیحیت و یهودیت» به زبان انگلیسی خبر داد.

- تولید سه ویژه برنامه مرتبط به فرهنگ حجاب و عفاف در آستان کریمه اهل بیت(س) ایسنا/قم اداره امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) از تولید سه ویژه برنامه با عنوان حجاب در ادیان ابراهیمی اسلام، مسیحیت و یهودیت به زبان انگلیسی خبر داد.

اداره امور بین الملل حرم مطهر حضرت معصومه (س) به مناسبت فرا رسیدن هفته عفاف و حجاب سه ویژه برنامه با عنوان حجاب در ادیان ابراهیمی اسلام، مسیحیت و یهودیت به زبان انگلیسی تولید کرده است.

در این ویژه برنامه های کوتاه کارشناسان هر کدام از ادیان به مدت 12 دقیقه به موضوع حجاب در اسلام، حجاب در مسیحیت و حجاب در یهودیت می پردازند و این محتوا در شبکه های اجتماعی بین المللی آستان مقدس حضرت معصومه (س) منعکس می شود.

همچنین یک برنامه گفت وگو محور به زبان اسپانیولی نیز در زمینه عفاف و حجاب تولید شده که در هفته عفاف و حجاب در رسانه های مجازی آستان مقدس حضرت معصومه (س) منتشر می شود.

از دیگر برنامه های اداره امور بین الملل آستان مقدس حضرت معصومه (س) انتشار محتواهای متناسب با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در فضای مجازی و وبسایت های بین المللی آستان مقدس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سه ویژه برنامه مرتبط به فرهنگ حجاب و عفاف در آستان کریمه اهل بیت(س)

تولید سه ویژه برنامه مرتبط به فرهنگ حجاب و عفاف در آستان کریمه اهل بیت(س)