مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-15سياسي

آشنایی اپراتورهای 122 آبفای شیراز با نحوه ارتباط تلفنی موثر با شهروندان


اپراتورهای مرکز 122آبفای شیراز نحوه ارتباط تلفنی موثر با شهروندان را فرا گرفتند.

- ، مدیر اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز با اعلام مطلب فوق افزود: امروزه دانش اصول و فرآیندهای خدمت رسانی به مشتریان، شامل ارزیابی و سنجش نیاز مشتری، شناخت و به کارگیری استانداردهای کیفیت در خدمات و ارزیابی رضایت مشتری از مهم ترین ویژگی های هر مرکز ارتباط با مشتریان می باشد.

بهرام زاهدی اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب شیراز در چهارچوب رویکرد مشتری مداری و تلاش جهت کسب رضایتمندی مشتریان که اصول اولیه و مهم یک کسب و کار تلقی می شود توجه ویژه ای به دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان 122 دارد.

مدیر اداره روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز تاکید کرد: در راستای سیاست ارزش های شغلی و بهبود کیفیت سبک کارمندان با توجه به بند 14 صورتجلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و پیرو هماهنگی های به عمل آمده کارگاه آموزشی ویژه اپراتورهای مرکز 122 با عنوان ارتباط تلفنی مؤثر برای کاربران اپراتوری مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب شهرستان شیراز برگزار شده است.

زاهدی برگزاری این کارگاه آموزشی را ویژه اپراتورهای پاسخگویی، با موضوع ارتباط مؤثر تلفنی جهت بهبود کیفیت گوش دادن فعالانه کارشناس پاسخگویی، سخن وری، درک اجتماعی، فهم مکتوبات و تفکر انتقادی به همت معا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی اپراتورهای 122 آبفای شیراز با نحوه ارتباط تلفنی موثر با شهروندان

آشنایی اپراتورهای 122 آبفای شیراز با نحوه ارتباط تلفنی موثر با شهروندان