مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 تیر 1400 ساعت 03:052021-07-14پزشكي

واکسیناسیون روزانه 300 هزار نفر در کشور


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کشور در پیک پنجم کرونا قرار گرفته و تعداد بیماران در حال افزایش است، گفت: خوشبختانه هیچگونه کمبود تخت بیمارستانی در کشور وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، دکتر قاسم جان بابایی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محمودآباد افزود: با وجود اینکه در موج چهارم تمام 31 استان کشور درگیر بودند و تعداد بیماران کرونایی به بیش از 45 هزار نفر رسیده بود، هیچگونه مشکلی در تعداد تخت های بیمارستانی نداشتیم و در حال حاضر نیز با ورود کشور به موج پنجم شرایط به گونه ای طراحی شده که مشکلی برای تامین تخت در سراسر کشور ایجاد نشود.

وی به شرایط استان سیستان و بلوچستان در موج پنجم اشاره کرد و گفت: شرایط آن استان اوایل نگران کننده بود، ولی در حال حاضر ما نگرانی از بابت نبود تخت خالی نداریم ضمن این که روند افزایشی ابتلا به کرونا در آنجا متوقف شده است و امیدواریم طی روز های آتی روند کاهشی را شاهد باشیم.

دکتر جان بابایی شرایط استان هرمزگان را در شرایط حاضر نگران کننده توصیف کرد و افزود: فعلا در جنوب کشور شرایط سختی داریم و در هرمزگان یک بیمارستان سیار در مرکز استان راه اندازی شده است و بیمارستان سیار دیگری نیز طی چند روز آینده در غرب هرمزگان دایر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون روزانه 300 هزار نفر در کشور

واکسیناسیون روزانه 300 هزار نفر در کشور