مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 18:452021-07-14سياسي

رییس جمهور در گرداب ضعف عملکرد و قول های عملی نشده گرفتار شده است


حجت السلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص صحبت های امروز حسن روحانی اظهار داشت: در ضرب المثلی عربی گفته شده (انسانی که در حال غرق شدن است در خس و خاشاک چنگ می زند) و روحانی نیز در روزهای پایانی در گرداب انتقادات، ضعف عملکرد، قول های عملی نشده و وعده های دروغ غرق می شود.

نماینده مردم خمینی شهر در منوط به این است که آمریکا تعهدات خود را انجام دهد و هیچ هزینه و بار سنگینی را در قانون به آمریکا تحمیل نکنیم و فقط خواستیم متن برجام را عمل کند.

وی بیان داشت: اگر آقای روحانی قصد دارد چیزی بیش از این را بعد از حراجی که طی این 8 سال به صنعت و اقتصاد زده است بزند، قطعا مجلس جلوی این اقدام را خواهد گرفت و فکر می کنم رییس جمهور دوازدهم در روزهای پایانی قصد دارد چوب حراج به باقی مانده آبرو، عزت، اقتصاد و هستی بزند و در مقابل دهن شیرین کن ناقصی را دریافت کند که 40 روزه باقی مانده دولت خود را با یک دلخوشی و خاطره خوش پشت سر بگذارد.

نقدعلی خاطرنشان کرد: مسأله ای که امروز برای روحانی مهم است این است که پس از 8 سال امیدهای بر باد رفته در روزهای آخر ته مانده سرمایه ملت را به بهای خریدن آبرویی ناچیز برای دولت از دست رفته خود به باد بدهد و قطعا مجلس با این موضوع مخالف خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در گرداب ضعف عملکرد و قول های عملی نشده گرفتار شده است

رییس جمهور در گرداب ضعف عملکرد و قول های عملی نشده گرفتار شده است