مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:452021-07-14حوادث

زمین گیر شدن سوداگران مرگ در خوسف


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از ناکامی قاچاقچیان تریاک در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در این عملیات 2 خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از ناکامی قاچاقچیان تریاک در شهرستان خوسف خبر داد و گفت: در این عملیات 2 خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر شدند.

سردار ناصر فرشید اظهار کرد: روز گذشته مأموران انتظامی خوسف در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، کنترل محورهای کویری این شهرستان را مد نظر قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران در پی گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه شهرستان خوسف 2 سواری پژو 405 قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کردند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودروها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر به محض مشاهده پلیس متواری شدند که مأموران با اقدامی منسجم و هماهنگ خودروها را متوقف کردند و در بازرسی تکمیلی از آنها 232 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرشید تصریح کرد: مأموران در این ارتباط 2 خودرو توقیف و 2 متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

اعتراف به 12 فقره سرقت محتویات داخل خودرو در بیرجند سرهنگ علیرضا فولادی، فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی این شهرستان 12 فقره سرقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین گیر شدن سوداگران مرگ در خوسف

زمین گیر شدن سوداگران مرگ در خوسف