مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 12:052021-07-14اقتصادي

انتقاد عضو منتخب شورای شهر بجنورد از طولانی شدن احیای بافت فرسوده


طرح «ارمغان» به عنوان طرحی برای احیای بافت فرسوده در حالی متوقف است که به علت تاخیر در زمان بهره برداری به فرسودگی رسیده است.

- ایسنا/خراسان شمالی منتخب شورای شهر بجنورد گفت: طرح ارمغان به عنوان طرحی برای احیای بافت فرسوده در حالی متوقف است که به علت تاخیر در زمان بهره برداری به فرسودگی رسیده است.

مهرداد رحمتی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ساخت 220 واحد در قالب پروژه ارمغان در دستور کار قرار گرفت تا الگویی برای احیای بافت فرسوده باشد اما پس از 15 سال افتتاح نشده و خود به بافت فرسوده بدل شده است.

وی افزود: 154 بافت ناکارآمد در هسته مرکزی شهر بجنورد وجود دارد که به واسطه قدیمی بودن و داشتن معابر کم عرض، خدمات رسانی را دچار مشکل کرده است.

وی نبود فضای سبز و مشکل تردد ناوگان خدمات رسانی اورژانس و آتش نشانی را از مشکلات بافت فرسوده عنوان کرد و ادامه داد: باید بسته های تشویقی در نظر گرفته شود تا احیای این بافت سرعت گیرد.

رحمتی همچنین یکی از نیازمندی های مرکز استان را برنامه ریزی برای مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: بجنورد به لحاظ کاسه ای بودن، با مشکل روان آب و سیل روبه رو است که باید در این زمینه به اجرای پروژه ها سرعت داد.

منتخب شورای شهر بجنورد افزود: یکی از نیازمندی های اساسی، تامین خودروی نردبان آتش نشانی است که با وجود پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو منتخب شورای شهر بجنورد از طولانی شدن احیای بافت فرسوده

انتقاد عضو منتخب شورای شهر بجنورد از طولانی شدن احیای بافت فرسوده