مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-14سياسي

سوءمدیریت و کم کاری برخی مسئولان سبب بدبینی مردم شده است


امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه نباید مردم را نسبت به دین بدبین کرد، گفت: متأسفانه سوءمدیریت ها و کم کاری برخی مسئولان مردم و جوانان را بد بین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی آستارا با تاکید بر اینکه متأسفانه ارزش های اسلامی و دینی در کشورمان متأثر از دنیا کم رنگ شده و دستخوش سلایق و بی توجهی ها قرار گرفته است، اظهار کرد: سو مدیریت ها مردم و جوانان را به دین بدبین کرده و متأسفانه آنچه که در اذهان جوانان ما نقش بسته این است که دین مانع کارهای دنیوی و پیشرفت است.

وی با بیان اینکه آموزه های دینی برای آخرت انسان ها و آبادانی آخرت است، افزود: بدبینی ها نسبت به دین در جامعه و فضای مجازی متأسفانه به وفور دیده می شود و اکثراً مشکلات موجود در جامعه را به دین و احکام اسلامی ربط می دهند و این اشتباه است.

حافظ نیا با تاکید بر اینکه سوءمدیریت ها ربطی به دین اسلام و احکام اسلامی ندارد و اسلام با آن به شدت مخالف است، گفت: اسلام مسئول صلاحیت دار می خواهد و حمله به دین و آموزه های دینی به واسطه وجود برخی مسئولان بی کفایت که نتوانستند مشکلات مردم و جامعه را رفع کنند، انسان را آزار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوءمدیریت و کم کاری برخی مسئولان سبب بدبینی مردم شده است

سوءمدیریت و کم کاری برخی مسئولان سبب بدبینی مردم شده است