مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-14اقتصادي

خرید 372 هزار تن گندم در کرمانشاه/ پرداخت کامل مطالبات گندمکاران


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت کامل مطالبات گندمکاران استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 1485 میلیارد تومان به کشاورزان گندمکار استان پرداخت شده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت کامل مطالبات گندمکاران استان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 1485 میلیارد تومان به کشاورزان گندمکار استان پرداخت شده است.

ماشاءاله ارویسی گفت: از ابتدای فصل برداشت گندم در استان کرمانشاه تاکنون بیش از 372 هزار و 395 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان کرمانشاهی خریداری شده که از این مقدار بیش از 321 هزار و 325 تن بصورت تضمینی و بیش از 50 هزار و 804 تن نیز بصورت توافقی تحویل مراکز خرید سطح استان شده است.

ارویسی اضافه کرد: این مقدار خرید تضمینی گندم توسط 61 مرکز خرید تضمینی شامل هفت مرکز دولتی، 40 سیلوی بخش خصوصی و 13 مرکز مباشر تعاونی روستایی با نرخ مصوب پنجاه هزار ریال به ازای هر کیلوگرم گندم صورت گرفته است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به پرداخت کامل مطالبات گندمکاران استان، گفت: خوشبختانه با تلاش مجموعه شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و پیگیری های مجدانه استاندار تمامی کشاورزانی که تا تاریخ بیستم تیر ماه گندم خود را تحویل مراکز خرید تضمینی داده اند، 100 درصد مطالبات خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 372 هزار تن گندم در کرمانشاه/ پرداخت کامل مطالبات گندمکاران

خرید 372 هزار تن گندم در کرمانشاه/ پرداخت کامل مطالبات گندمکاران