مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-14سياسي

اضطراب سلامت یعنی ازترس بیماری،بیمار شدن/نسبت علوم انسانی و سلامت


در دوران کرونا خیلی ها دچار اضطراب سلامت شدند؛ اضطراب سلامتی از ترس بیماری است، یعنی فرد از غمی که نیامده غمگین است، - ، فصل جدید برنامه سوفیا سه شنبه 22 تیر با حضور علیرضا منجمی عضو هیات علمی گروه فلسفه علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و حمیدرضا نمازی عضو هییت علمی دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران با اجرای محمدجواد ادبی استاد فلسفه وعرفان دانشگاه شهید مطهری، دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه تهران از آنتن شبکه رادیویی گفت وگو پخش شد.

محمدجواد ادبی که سال هاست در عرصه فلسفه به صورت تخصصی فعالیت دارد، پژوهش های متعددی درحوزه فلسفه اسلامی و ابن عربی داشته و اکنون با برنامه سوفیا از رادیو گفت وگو، میزبان مخاطبان و دوستداران فلسفه است.

بر پایه این گزارش، در سری جدید این برنامه که با محور فلسفه پزشکی پخش می شود مباحث مختلفی بررسی خواهد شد که این هفته اختصاص به موضوعاتی نظیر اضطراب سلامت، ارتباط میان اخلاق پزشکی با بحث واکسیناسیون داشت.

در ابتدای برنامه این هفته محمد جواد ادبی، مجری کارشناس سوفیا درباره ارتباط میان علوم انسانی و فلسفه سلامت از منجمی، عضو هیات علمی گروه فلسفه علم و فناوری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به طرح پرسش پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضطراب سلامت یعنی ازترس بیماری،بیمار شدن/نسبت علوم انسانی و سلامت

اضطراب سلامت یعنی ازترس بیماری،بیمار شدن/نسبت علوم انسانی و سلامت