مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-14سياسي

انقلاب آب در کردستان اتفاق افتادە است


با اقدامات انجام شده در استان می توان ادعا کرد که در بخش آب انقلاب صورت گرفته است.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان بە صراحت گفت: با اقدامات انجام شده در استان می توان ادعا کرد که در بخش آب انقلاب صورت گرفته است.

بهمن مرادنیا امروز (23 تیر) درمراسم شروع عملیات اجرایی آبرسانی از سد قوچم به شهرهای قروه و دهگلان که با حضور مدیرعامل توسعه منابع آب و نیروی ایران و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، گفت: مردم استان همواره از اینکه آب دارند و خود از آن بهره مند نیستند گله مند بودند که ما تلاش کردیم با کارهای بزرگ در این حوزه این نقص را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: با انتقال آب از سد آزاد به سنندج و شهرهای قروه و دهگلان و و همچنین انتقال آب سد ژاوه به سد سورال می توان مدعی شد که در بخش آب استان در این دولت انقلابی صورت گرفته است.

مرادنیا افزود: در روزهای آینده نیز عملیات اجرایی انتقال آب از سد سیازاخ دیواندره به شهرهای بیجار و حسن آباد یاسوکند آغاز خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه تلاش کردیم اعتبارات مورد نیاز طرح های آبی استان را از هر راه ممکن تامین کنیم، گفت: بی گمان مردم استان کردستان طی دو سال آینده حلاوت و شیرینی دسترسی به آب سالم و با کیفیت را خواهند چشید و کشاورزی نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب آب در کردستان اتفاق افتادە است

انقلاب آب در کردستان اتفاق افتادە است