مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-14اقتصادي

خسارت کشاورزان بدون تعلل پرداخت شود


نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط خشکسالی و خسارت وارده به اراضی کشاورزی شایسته است از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی جبران خسارت بدون تعلل انجام شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط خشکسالی و خسارت وارده به اراضی کشاورزی شایسته است از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی جبران خسارت بدون تعلل انجام شود.

عباس جهانگیرزاده 23 تیر در نشست با مدیریت بانک کشاورزی و رؤسای جهاد کشاورزی شهرستان های شمالی استان اردبیل در بیله سوار اظهار کرد: در سطح کشور و استان اردبیل ما با پدیده خشکسالی و کاهش تولیدات محصولات کشاورزی روبه رو هستیم که بیشترین دغدغه و نگرانی را در بین تولیدکنندگان و فعالان این بخش رقم زده است.

وی تصریح کرد: در سه سال اخیر کشاورزان شمال استان که بیشترین محصولات زراعی و باغی را تولید می کنند با تعدد خسارت ناشی از خشکسالی روبه رو هستند که انتظار می رود مسئولان امر در کنار تدبیر مناسب در حوزه کشت و زرع به جبران خسارت نیز کمر همت ببندند.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی توان کشاورزان را در بازپرداخت تسهیلات ارائه شده ضعیف دانست و گفت: تسهیلاتی که بانک کشاورزی در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت کشاورزان بدون تعلل پرداخت شود

خسارت کشاورزان بدون تعلل پرداخت شود