مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:402021-07-14دانش

رویداد شتاب نخود راهکاری برای تجاری سازی این محصول است


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: رویداد شتاب نخود یک مسئله کاربردی در سطح ملی محسوب می شود که با استفاده از متخصصین امر یک رویکرد نوآورانه را می توان به صورت تجاری سازی و کسب و کار داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رویداد شتاب نخود با همکاری پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی، شورای ملی نخود کشور و مجازی برگزار شد.

حسن شرفی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در این مراسم، اظهار داشت: دانشگاه جامع با معرفی دانش آموختگان در بخش های مختلف و ایجاد خلاقیت و ایده های نو به عنوان یک دانشگاه کارآفرین معرفی می شود که مهارت آموزی و کارآفرینی وجه تمایز این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی از ظرفیت تمام استان ها در راستای اجرای سیاست های توسعه آموزش و ترویج فرهنگ کارآفرینی استفاده کرده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه افزود: برگزاری رویدادهای شتاب یکی از راه های کارآفرینی است و رویداد شتاب نخود یک مسئله کاربردی در سطح ملی محسوب می شود که با استفاده از متخصصین امر یک رویکرد نوآورانه را می توان به صورت تجاری سازی و کسب و کار داشته باشیم.

وی اظهار داشت: برای رویداد نخود حدود 50 طرح  به دبیرخانه ارسال شده است که پس از بررسی های اولیه به عمل آمده 25  طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد شتاب نخود راهکاری برای تجاری سازی این محصول است

رویداد شتاب نخود راهکاری برای تجاری سازی این محصول است