مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 05:202021-07-14سياسي

امضای تفاهمنامه میان اکسکوینو و دانشگاه امیرکبیر


تفاهمنامه همکاری هلدینگ ارنیکا( اکسکوینو) با دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه امیرکبیر در زمینه توسعه فناوری بلاک چین به امضا رسید.

- این تفاهمنامه به منظور بهره گیری از ظرفیت های علمی و کسب وکاری در زمینه توسعه صنعت بلاک چین و انجام تحقیقات نوین در حوزه های فناوری محور امضاء شد.

این مراسم با حضور امیر تقدسی، مدیر عامل گروه سرمایه گذاری ارنیکا و علی محدث خراسانی، رییس دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیر کبیر و دکترمهدی مجید پورعضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه امیر کبیر در محل این دانشگاه برگزار شد.

دکتر علی محدث خراسانی، رییس دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این گردهمایی ضمن استقبال از فعالیت های انجام شده در هلدینگ ارنیکا، از گسترش زمینه های همکاری و بکارگیری نخبگان دانشگاهی ابراز خرسندی کرد و گفت: این همکاری در گام نخست با برگزاری طراحی محتوا و کارگاه های حرفه ای و تخصصی، برگزاری مسابقات علمی چالش محور و همچنین سرمایه گذاری هلدینگ ارنیکا بر روی ایده های نوآورانه در دانشگاه امیرکبیر عملیاتی می شود.

وی یادآور شد: طراحی محتوا و کارگاه های حرفه ای و تخصصی با همکاری این دو نهاد فرصت خوبی برای هم افزایی و ارایه خدمات آموزشی، پژوهشی و نوآوری محور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهمنامه میان اکسکوینو و دانشگاه امیرکبیر

امضای تفاهمنامه میان اکسکوینو و دانشگاه امیرکبیر