مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 03:552021-07-14بين الملل

اقلیم کردستان عراق حمله تروریستی داعش را ناکام گذاشت


شورای امنیت اقلیم کردستان عراق از بازداشت اعضای یک گروهک خطرناک داعشی خبر داد که در اربیل برای حمله به برخی اماکن از جمله ساختمان استانداری و اماکن محل حضور خارجی ها برنامه ریزی کرده بود.

- شورای امنیت اقلیم کردستان عراق از بازداشت اعضای یک گروهک خطرناک داعشی خبر داد که در اربیل برای حمله به برخی اماکن از جمله ساختمان استانداری و اماکن محل حضور خارجی ها برنامه ریزی کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، این شورا در فیلم ویدیویی که در فیس بوک منتشر کرد، اعلام کرد، اداره کل مبارزه با تروریسم توانست باند تروریستی را بازداشت کند که برای هدف گرفتن شهر اربیل پیش از عید قربان برنامه ریزی کرده بود.

شورای امنیت اقلیم در ادامه اعلام کرد، این باند از اوایل سال جاری توسط امنیت کل داعش شکل گرفته و برای حمله به اربیل از این گروه تروریستی دستور گرفته بود.

اعضای باند در تعدادی از اماکن اربیل اقدام به جاسوسی و تصویربرداری کرده بودند.

این شورا در بیانیه تصویری خود اعلام کرد، یکی از اهداف مورد حمله تروریست ها ساختمان استانداری اربیل توسط تعدادی عامل انتحاری بود که با تلاش تیم های اداره کل مبارزه با تروریسم و اداره کل آسایش اربیل تمامی اعضای باند قبل از اجرای طرح خود بازداشت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیم کردستان عراق حمله تروریستی داعش را ناکام گذاشت

اقلیم کردستان عراق حمله تروریستی داعش را ناکام گذاشت