مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 تیر 1400 ساعت 00:302021-07-13سياسي

روحانی تولید برق هسته ای را متوقف کرد/ مذاکرات وین نتیجه نداشته است


نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون، باید 20 هزار مگاوات برق هسته ای تولید کنیم که دولت روحانی با پذیرش برجام، کاملاً این پروژه را متوقف کرد.

- حجت الاسلام سید محمود نبویان در گفتگوی تفصیلی با، در سالگرد انعقاد برجام و با انتقاد از اجرای یک جانبه توافق هسته ای از سوی ایران، گفت: شش سال است که توافق خسارت بار برجام به ما تحمیل شده است و نه تنها هیچیک از تحریم های ما لغو نشده، بلکه تعداد تحریم های ایران که زمان اوباما 700 مورد بود، به 1600 مورد افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: ایران مانند کشورهای دیگر نیازمند برق هسته ای است و مطابق با قانون، باید 20 هزار مگاوات برق هسته ای تولید کنیم که دولت روحانی با پذیرش برجام، کاملاً این پروژه را متوقف کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت لغو کامل تحریم ها، تصریح کرد: باید همه تحریم ها به هر بهانه ای رفع شود و لغو بخشی از تحریم ها هیچ سودی برای ما ندارد.

نایب رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با تعجیل در مذاکرات هسته ای کاملاً مخالف است، تاکید کرد: راستی آزمایی رفع تحریم ها فرآیندی زمانبر است اما آمریکا هنوز حاضر به لغو همه تحریم ها و راستی آزمایی واقعی آن نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی تولید برق هسته ای را متوقف کرد/ مذاکرات وین نتیجه نداشته است

روحانی تولید برق هسته ای را متوقف کرد/ مذاکرات وین نتیجه نداشته است