مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 14:152021-07-13اجتماعي

روستای سیدمیرزا یزد صاحب مدرسه دخترانه می شود


عملیات اجرایی ساخت مدرسه دخترانه 6 کلاسه با همت خیر نیکوکار حاج کاظم ترابی در روستای سیدمیرزای استان یزد آغاز و کلنگ آن به زمین زده شد.

-  محسن موحدی فرد در حاشیه مراسم کلنگ زنی ساخت مدرسه دخترانه روستای سید میرزا در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، از همراهی و همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز استان قدردانی و اظهار کرد: ین اقدام خدا پسندانه را خیری ماندگار با برکت دانست.

وی مشارکت خیرین یزدی در ساخت مدارس را نشان از روح بلند و پرمهر خیرین دانست و افزود: مردم نیکوکار ایران اسلامی همیشه پای کار نظام بودند و امیدواریم بتوانیم حق این مردم خیر را به خوبی ادا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد سرمایه گذاری خیرین در امر مدرسه سازی را به ویژه در شرایط نامناسب اقتصای ستودنی دانست و گفت: اینگونه افراد نیک اندیش و یکی از رموز موفقیت آنها همین تفکر است.

امیرحسین رادمنش، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز تصریح کرد: کمک های خیرین مدرسه ساز در سال 99 بالغ بر 200 میلیارد تومان در امر ساخت و توسعه و مرمت مدارس برآورد شده است.

وی افزود: سازمان نوسازی مدارس و اداره کل آموزش و پرورش و مجمع خیرین مدرسه ساز سه ضلع مثلث مدرسه سازی در استان یزد و به لحاظ جذب کمکهای خیرین مدرسه ساز استان یزد در ردیف اول استانهای کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای سیدمیرزا یزد صاحب مدرسه دخترانه می شود

روستای سیدمیرزا یزد صاحب مدرسه دخترانه می شود