مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:252021-07-13اجتماعي

تاکنون با توسعه شرکت املاح معدنی در تالاب میقان موافقت نکرده ایم


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: این اداره کل تاکنون با توسعه شرکت معدنی املاح ایران در تالاب میقان موافقت نکرده است.

- ، رضا میرزایی ظهر سه شنبه در اولین جلسه کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای اراک با اشاره به قانون هوای پاک، قانون تالاب ها و … افزود: در طول سال های اخیر هیچ استقرار صنعتی در شعاع 30 کیلومتری شهرها انجام نشده است به طوری که از 150 مورد پرونده ارجاع شده به محیط زیست، 11 پرونده از دستور کار خارج شده و 27 پرونده مورد مخالفت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در طول 2 سال اخیر افزایش ایستگاه های سنجش آلودگی هوا به میزان 7 ایستگاه رقم خورده است و امسال نیز در شهر صنعتی کاوه و اداره محیط زیست ساوه، 2 دستگاه مستقر شده است.

در حال حاضر 70 آنالایزر محیطی در استان فعال است و افزایش 2.

5 برابری سطح سنجش در استان انجام شده است به طوری که شهر اراک کامل پوشش داده می شود و اگر 4 دستگاه دیگر تأمین شود، تمامی انتظارات برآورده می شود.

فعالیت 70 آنالایزر محیطی در اراک مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه وضعیت اراک نسبت به کلانشهرهای دیگر بهتر بوده است و آلودگی هوا روند نزولی را دنبال کرده است، افزود: در سال جاری مسئله گرد و غبار باعث درگیری 16 استان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون با توسعه شرکت املاح معدنی در تالاب میقان موافقت نکرده ایم

تاکنون با توسعه شرکت املاح معدنی در تالاب میقان موافقت نکرده ایم