مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 12:152021-07-13اجتماعي

بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام


شهردار منطقه 12 از بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام به منظور بهبود سیمای شهری و افزایش سرانه فضای سبز در این خیابان خبر داد.

- ، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه با تأکید بر اینکه مشخص ترین جنبه زیبایی شناسی شهر، منظر و سیمای بصری آن است، گفت: از مهم ترین عوامل بهبود سیمای شهری، افزایش فضای سبز متناسب با اقلیم منطقه ای است که هم سبب افزایش زیبایی و هم بهبود کیفیت هوا می شود و به همین منظور بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام در دستور کار قرار گرفت.

وی کوچه ها و خیابان های منطقه 12 را به عنوان منطقه تاریخی قلب طهران، سمبلی از هویت بصری شهر تهران خواند و افزود: از آنجا که در این منطقه به دلیل تراکم کالبد شهری، ایجاد فضای سبز، کار دشواری است، مدیریت شهری در این منطقه از هر فرصت و فضایی برای بالابردن سرانه فضای استفاده خواهد کرد که اقداماتی نظیر بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام از این دست است.

شهردار قلب طهران در توضیح اقدامات انجام شده در این خیابان گفت: طول فضای سبز ایجادشده، 780 متر، مساحت فضای ایجادشده، 665 مترمربع و مقدار لوله گذاری برای آبیاری مکانیزه، 856 متر طول بوده؛ همچنین قراردادن 4290 گلدان درختچه تزیینی، نصب 70 پایه چراغ تزیینی و کاشت 60 اصله درخت یاس هلندی به همراه رنگ آمیزی 1800 مترمربع استوپر، کافوی برق و مخابرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام

بهسازی و بازپیرایی خیابان مجاهدین اسلام