مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-13اقتصادي

وام ازدواج 400 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟


دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: زوجین در شرایطی می توانند مبلغ 400 میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنند.

- ایسنا/زنجان دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: زوجین در شرایطی می توانند مبلغ 400 میلیون تومان وام ازدواج دریافت کنند.

حسن دادگر ظهر امروز (22 تیرماه) در نشست خبری که به مناسبت هفته ازدواج و در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)، از عضویت 14 بانک در کمیسیون هماهنگی بانک های استان خبر داد و افزود: علاوه بر این بانک ها، بانک های خصوصی در استان نیز نسبت به پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج اقدام می کنند.

وی با یادآوری اینکه شبکه بانکی استان زنجان در سال گذشته به لحاظ همراهی و حمایت از اقتصاد و تولید، رتبه عالی را در کشور به خود اختصاص داد که یکی از شاخص های کسب این رتبه نیز پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج بود، تصریح کرد: سال گذشته 11 هزار و 332 فقره وام ازدواج در استان پرداخت شد که بخشی از این پرداخت ها مربوط به سال قبل بوده و بخشی به سال جاری موکول شده است.

این مسئول مبلغ وام ازدواج پرداخت شده در سال گذشته به متقاضیان استان زنجان را 586 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: این میزان تسهیلات در سال گذشته نسبت به وام های ازدواج پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام ازدواج 400 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام ازدواج 400 میلیون تومانی به چه کسانی تعلق می گیرد؟