مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-13اقتصادي

کشف 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد


مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با قدرت شش مگاوات در سطح استان کشف و تحویل مراجع قانونی شد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز با قدرت شش مگاوات در سطح استان کشف و تحویل مراجع قانونی شد.

عبدالحمید عباس شیاری در دیدار معاون تعزیرات و معاون دادستان استان با اشاره به این که تاکنون اطلاع رسانی گسترده ای به مردم در خصوص رمز ارزها و شیوه های تشویق مردم به شناسایی آن انجام شده است، تصریح کرد: 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد با قدرت مصرف شش مگاوات و 17 میلیون کیلووات ساعت مصرف انرژی کشف شده است.

وی با اشاره به تشکیل اکیپ های شناسایی و اقدام قانونی با متخلفین توسط پلیس امنیت اقتصادی و برق، خاطرنشان کرد: از میان سه هزار واحد صنعتی مستقر در استان، رفتار بار آن دسته از مشترکان صنعتی که مصرف خود را تعدیل داده و مجدد فعالیت خود را از سر گرفته بوده اند، بررسی شد و شماری رمز ارز دیجیتال کشف شد.

این مسئول با اشاره به این که تقویت راه های کشف و ابتکار عمل در شناسایی آن گره گشاست، متذکر شد: برخی از این واحدها با دستکاری لوازم اندازه گیری یا جایگزینی ماینرها با تجهیزات و ابزارهای تولیدی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کنند که این موضوع کار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد

کشف 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد