مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-13سياسي

کودک و همسر آزاری در صدر تماس های اورژانس اجتماعی خراسان جنوبی


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از برقراری 10 هزار و 89 تماس با اورژانس اجتماعی استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: کودک و همسرآزاری در صدر تماس های 123 استان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، علی عرب نژاد ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان بهزیستی هر ساله خدماتی به صورت عام و خاص به جامعه ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی بیش از 70 وظیفه خاص را بر عهده دارد، افزود: طی سال گذشته 121 هزار و 820 نفر از بهزیستی استان خراسان جنوبی خدمات گرفته اند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه 42 هزار و 564 خانوار تحت پوشش بهزیستی استان هستند، افزود: از مجموع این خانوارها تعداد 14 هزار و 936 خانوار مستمری بگیر هستند.

3600 نفر پشت نوبت دریافت خدمات وی با بیان اینکه متاسفانه از سه سال گذشته 3 هزار و 608 نفر پشت نوبت خدمات هستند، گفت: از مجموع افراد تحت پوشش تعداد 23 هزار و 539 نفر معلولین هستند.

عرب نژاد با اشاره به اینکه در حوزه پیشگیری طی سال گذشته طرح مشارکت اجتماعی پیشگیری از شیوع کرونا در تمامی شهرستان های استان اجرا شده است، عنوان کرد: در این راستا 200 میلیارد ریال اعتبار نیز هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای مشاوره ژنتیک برای یک هزار و 835 نفر با اعتباری بیش از 17 میلیارد ریال، اظهار داشت: همچنین برنامه ملی غربالگری کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودک و همسر آزاری در صدر تماس های اورژانس اجتماعی خراسان جنوبی

کودک و همسر آزاری در صدر تماس های اورژانس اجتماعی خراسان جنوبی