مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:502021-07-13اقتصادي

ترکیب مشاغل بازار کار به سمت مشاغل غیرثابت چالش جدی است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور در سال های اخیر،ترکیب مشاغل بازار کار به سمت مشاغل غیر ثابت در جریان است و این امر ناشی از کاهش سن بازنشستگی و بازنشستگی زود هنگام است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور در سال های اخیر،ترکیب مشاغل بازار کار به سمت مشاغل غیر ثابت در جریان است و این امر ناشی از کاهش سن بازنشستگی و بازنشستگی زود هنگام است.

حسین فتحی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همزمان با هفته بهزیستی و تامین اجتماعی، گفت: با توجه به فعالیت 18 صندوق بازنشستگی در کشور و وجود قوانین خاص، یکپارچه کردن نظام بازنشستگی نقش مهمی در مدیریت بحران بازنشستگی خواهد داشت.

وی افزود: برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بازنشستگان و مستمری بگیران، حفظ تعادل متناسب بین ورودی و خروجی نیروی کار امری ضروری است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، وی با تاکید بر نقش سازمان ها در چرخه اقتصادی و حمایت های اجتماعی خاطرنشان کرد: اعتلا و ارتقاء سازمان های مردم مدار در گرو حفظ و تقویت سرمایه های مادی و معنوی است که به عنوان ارزشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیب مشاغل بازار کار به سمت مشاغل غیرثابت چالش جدی است

ترکیب مشاغل بازار کار به سمت مشاغل غیرثابت چالش جدی است