مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 03:302021-07-13دانش

امکان فراگیری آموزش های مهارتی برای سربازان در دانشگاه علمی کاربردی


امکان فراگیری آموزش های مهارتی برای سربازان در دانشگاه جامع علمی کاربردی در قالب پودمانی و با امکان دریافت مدرک فراهم شد.

- امکان فراگیری آموزش های مهارتی برای سربازان در دانشگاه جامع علمی کاربردی در قالب پودمانی و با امکان دریافت مدرک فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدحسین امید ضمن بیان این مطلب اظهارکرد: هیچ دانشگاهی در کشور مجوز ارائه دوره های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی را ندارد.

آموزش های مهارتی این دانشگاه 75درصد عملی و کارگاهی است به طوری که اغلب مراکز علمی کاربردی در محیط کار واقع شده اند و 25درصد هم آموزش های نظری داریم.

البته آموزش های نظری این دانشگاه نیز با سایر دانشگاه های کشور متفاوت است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی افزود: با ارتش و ستاد کل نیروهای مسلح برای فراهم آوردن زمینه مهارت آموزی سربازان رایزنی ها انجام شد تا سربازان بتوانند با گذراندن پودمان های متفاوت بدون در نظر گرفتن مدت زمان و محل جغرافیایی بعد از گذراندن 8 پودمان و اخذ گواهینامه پایان پودمان، مدرک کاردانی بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی،دکتر امید در پایان خاطرنشان کرد: توجه دولت آینده به آموزش مهارتی باید بیش از گذشته باشد؛ زیرا این آموزش مهارتی است که می تواند مشکل بیکاری را کم کند، در حال حاضر بر اساس آخرین آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فراگیری آموزش های مهارتی برای سربازان در دانشگاه علمی کاربردی

امکان فراگیری آموزش های مهارتی برای سربازان در دانشگاه علمی کاربردی