مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 16:502021-07-12اقتصادي

اعضای ستاد مدیریت بحران فردیس قطعی آب و برق را مدیریت کنند


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس گفت: تمهیدات و تدارکات لازم در راستای مدیریت هرگونه بحران احتمالی در فصل گرما به ویژه قطعی آب و برق شهرستان اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور نیز نگرانی هایی را درباره امکان تأمین به موقع برق ایجاد کرده است، بنابراین عبور از این بحران مستلزم مشارکت مردم به ویژه الزام بخش تولیدی و صنعتی شهرستان در طرح های صرفه جویی مصرف برق است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار فردیس با تقدیر از شکیبایی و صبوری شهروندان شهرستان فردیس در رویارویی با تنش آب و برق در ایام اخیر به بیان پیشنهادهایی در راستای مدیریت مصرف از قبیل شیفت بندی کارکنان ادارات و واحدهای صنعتی و تولیدی و استفاده از دیزل ژنراتورها در مصارف صنعتی به ویژه شهرک صنعتی سیمین دشت و … پرداخت و تصریح کرد: با کلنگ زنی خط انتقال آب سطحی از جهان نما به شهرستان فردیس بخش اعظمی از مشکلات کمبود آب در منطقه رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: تا زمان نهایی شدن این کار ناگزیر به استفاده از ژنراتورها در زمان قطعی برق برای پمپاژ آب چاه ها هستیم.

پرویزی خاطرنشان کرد: تمهیدات و تدارکات لازم توسط دستگاه های عضو ستاد بحران شهرستان در راستای مدیریت هرگونه بحران احتمالی در فصل گرما به ویژه قطعی آب و برق شهرستان اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای ستاد مدیریت بحران فردیس قطعی آب و برق را مدیریت کنند

اعضای ستاد مدیریت بحران فردیس قطعی آب و برق را مدیریت کنند