مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-12اقتصادي

رضاییان پس از 10 سال از ایزوایکو رفت/ اسماعیل صادقی سکاندار جدید فراساحل شد


اسماعیل صادقی به عنوان سکاندار جدید مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) معرفی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، طی مراسمی با حضور معاون حمل و نقل ایدرو ، اسماعیل صادقی به عنوان سکاندار جدید مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) معرفی شد.

بهزاد اعتمادی معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در این مراسم افزایش بهره وری و تزریق انگیزه بیش از پیش و جوانگرایی در عین کارآزمودگی را از اهم سیاستهای ایدرو در فرایند جابجایی مدیران برشمرد.

اعتمادی اقدامات سال های اخیر ایزوایکو به ویژه در شرایط تحریم برای خدمات رسانی به ناوگان دریایی کشور را ارزشمند برشمرد و بر لزوم روزآمدسازی و افزایش کمی و کیفی قراردادهای ساخت، تعمیرات و پشتیبانی انواع شناورها از جمله شناورهای بزرگ تاکید کرد.

وی همچنین ساخت و تعمیر انواع سازه های دریایی از جمله تاسیسات صنایع انرژی از قبیل سکو های گازی را دستاورد مناسب ایدرو و ایزو ایکو در سالهای اخیر عنوان کرد.

اسماعیل صادقی که بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه صنایع دربایی و کشتی سازی دارد و از سال 1385 در مجموعه ایزوایکو مسولیت های مدیریتی داشته است.

معاونت مجتمع ایزوایکو ، مدیرعامل کشتی سازی عظیم گسترش ، عضویت هیات مدیره و مدیریت اجرایی در کشتی سازی های ندیم و بحر گسترش (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضاییان پس از 10 سال از ایزوایکو رفت/ اسماعیل صادقی سکاندار جدید فراساحل شد

رضاییان پس از 10 سال از ایزوایکو رفت/ اسماعیل صادقی سکاندار جدید فراساحل شد