مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-12پزشكي

آغاز واکسیناسیون زندانیان بالای 60 سال در استان تهران


با همکاری معاونت بهداشت غرب استان البرز و به منظور مقابله با ورود ویروس کرونا به ندامتگاه قزلحصار و زندان رجایی شهر، مددجویان بالای 60 سال این مرکز دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندان های استان تهران بیان داشت: از آنجا که در کشور در شرایطی قرار دارد که پروتکل های بهداشتی باید با دقت رعایت شود، مناسب بودن محیط زندان های استان و تمام فضا ها نقش مهمی در سلامت فیزیکی و روانی زندانیان دارد.

حیات الغیب با اشاره به ضرورت ارتقای امور بهداشتی و درمانی، تصریح کرد: با پیگیری اداره بهداشت و درمان ندامتگاه و مساعدت معاونت بهداشت غرب مرکز استان البرز، به مددجویان بالای 60 سال ندامتگاه قزلحصار و زندان رجایی شهر دُز اول واکسن دریافت کرده بودند، امروز نیز به تمام مددجویان بالای 60 سال دُز اول واکسن تزریق شد و تلاش بر این است تمام مددجویان و کارکنان زندان های استان تهران واکسن کرونا را دریافت کنند.

لازم به ذکر است پیش از این، در مرحله اول بر اساس برنامه ریزی ستاد ملی کرونا، کادر درمان شاغل در زندان که ایثارگران گمنام عرصه اصلاح و تربیت هستند، همراه با سایر کادر درمان کشور واکسن کرونا دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون زندانیان بالای 60 سال در استان تهران

آغاز واکسیناسیون زندانیان بالای 60 سال در استان تهران