مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 10:052021-07-12سياسي

برنامه های خانه مطبوعات مورد حمایت دستگاه ها قرار گیرد


استاندار همدان با بیان اینکه برنامه های خانه مطبوعات در هفته خبرنگار مورد حمایت همه دستگاه ها قرار گیرد گفت: رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در برنامه ها الزامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در دیدار با هیات مدیره خانه مطبوعات استان، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی رسانه های استان اظهار کرد: رسانه ها نقش تاثیرگذاری در توسعه استان و پیشرفت کارها داشته اند و همکاری و تعامل رسانه ها در پیشبرد امور دیده می شود.

وی با بیان اینکه در جهت خدمت به مردم، ضرورت دارد که ارتباط و تعامل با خانه مطبوعات گسترده تر باشد گفت: همکاری و همراهی اعضای خانه مطبوعات در این مدت قابل تقدیر است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت در در برنامه های تعیین شده روز خبرنگار الزامی است.

استاندار همدان با بیان اینکه فرمانداران نیز، در هفته خبرنگار، به صورت ویژه مراسم و برنامه های خاصی برای اصحاب رسانه در نظر داشته باشند اظهار کرد: برنامه ها و طرح های  خانه مطبوعات استان در هفته خبرنگار مورد حمایت همه دستگاه ها قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان، با هیئت مدیره خانه مطبوعات استان، همراهی و همکاری داشته باشند گفت: پرداخت مطالبات رسانه های استان در اولویت دستگاه های اجرایی باشد و خانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های خانه مطبوعات مورد حمایت دستگاه ها قرار گیرد

برنامه های خانه مطبوعات مورد حمایت دستگاه ها قرار گیرد