مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 09:202021-07-12فناوري

حمله وسیع سولارویندز، داستان سایبری قرن


بسیاری از شرکت های مطرح حوزه امنیت اطلاعات برای شناسایی بدافزارهای مرتبط با حملات سایبری، روش ها و دستورالعمل هایی را صادر کرده اند، با وجود این، - بسیاری از شرکت های مطرح حوزه امنیت اطلاعات برای شناسایی بدافزارهای مرتبط با حملات سایبری، روش ها و دستورالعمل هایی را صادر کرده اند، با وجود این، هنوز بسیاری از سازمان ها اقدام به به روزرسانی سیستم های خود نکرده اند، درحالی که حمله به زیرساخت های شرکت های مهم و مطرحی مانند سولارویندز، مایکروسافت و سیسکو نشان می دهد حمله به هر شرکت یا سازمان دیگر هم ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه به دلیل شیوع کرونا و شرایط دوکاری انتظار می رفت که سال 1399 سالی پرهیاهو در حوزه فناوری اطلاعات باشد، اما شاید کمتری کسی حدس می زد که این سال حتی در نخستین روزهای خود در حوزه امنیت سایبری غوغا به پا کند.

در اولین روزهای فروردین سال 1399، نه اخبار مربوط به کرونا، بلکه خبر نشت اطلاعات 42 میلیون کاربر ایرانی تلگرام فضای مجازی کشور را تکان داد.

اما این تنها روزهای ابتدایی سال بود.

با نگاهی به اخبار و رخدادهای سال 1399 می توان دریافت که این سال یکی از پرهیجان ترین و پرالتهاب ترین سال ها از دید امنیت سایبری چه برای مردم ایران و چه مردم جهان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله وسیع سولارویندز، داستان سایبری قرن

حمله وسیع سولارویندز، داستان سایبری قرن