مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-12سياسي

دستور قالیباف برای تشکیل ستاد پیگیری میزان پیشرفت طرح گرمسیری غرب کشور


رییس مجلس شورای اسلامی که ماه گذشته برای نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه ایلام به این استان سفر کرده بود، صبح امروز در جلسه پیگیری نتایج این نظارت میدانی بر تشکیل ستادی برای پیگیری میزان پیشرفت طرح گرمسیری غرب کشور تاکید کرد.

- رییس مجلس شورای اسلامی که ماه گذشته برای نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه ایلام به این استان سفر کرده بود، صبح امروز در جلسه پیگیری نتایج این نظارت میدانی بر تشکیل ستادی برای پیگیری میزان پیشرفت طرح گرمسیری غرب کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی طرح گرمسیری غرب کشور به ریاست محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر نیرو، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، معاون سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان مرتبط با این پروژه و همچنین مجریان طرح گرمسیری غرب کشور صبح امروز (دوشنبه، 21 تیرماه) در محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

این جلسه پس از آن برگزار می شود که در جریان نظارت میدانی رییس مجلس و تعدادی از نمایندگان از استان ایلام، مشکلات و مسائل این استان از جمله موانع تکمیل پروژه مهم گرمسیری غرب کشور احصا شده است.

در این جلسه گزارشی از روند پیشرفت طرح گرمسیری ارائه و روش های تامین مالی و نظام بهره برداری این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور قالیباف برای تشکیل ستاد پیگیری میزان پیشرفت طرح گرمسیری غرب کشور

دستور قالیباف برای تشکیل ستاد پیگیری میزان پیشرفت طرح گرمسیری غرب کشور