مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-12ورزشي

فتح «ومبلی» به روایت روزنامه های جهان


پیروزی ایتالیا برابر انگلیس و ربودن جام قهرمانی رقابت های یورو 2020 از کشور میزبان، بازتاب گسترده ای در روزنامه های جهان داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ایتالیا در فینال رقابت های فوتبال یورو 2020 توانست در جدالی جذاب و هیجان انگیز تیم انگلیس را در خانه اش در استادیوم ومبلی لندن و در حضور پرشمار تماشاگران شکست دهد تا بار دیگر بر بام فوتبال اروپا بنشیند.

روزنامه ایتاالیایی و معروف گاتزتا دلو اسپورت با تیتر بسیار عالی ، پیروزی تیم ملی فوتبال ایتالیا معروف به آتزوری و قهرمانی در اروپا را جشن گرفت.

روزنامه انگلیسی گاردین نیز با تیتر خیلی نزدیک به بازی فینال میان ایتالیا و انگلیس پرداخت و به این موضوع اشاره کرد که تیم ملی انگلستان به کسب جام قهرمانی فوتبال اروپا پس از 60 سال خیلی نزدیک بود اما در نهایت رقابت را در ضربات پنالتی واگذار کرد.

عکس صفحه اصلی این روزنامه، تصویری از گرت ساوتگیت مربی تیم ملی انگلیس است که ساکا بازیکن 19 ساله و جوانش را در آغوش گرفته؛ ساکا یکی از بازیکنانی بود که شب گذشته ضربه پنالتی خود را از دست داد.

مترو دیگر روزنامه انگلیسی نیز با اختصاص دادن عکس صفحه نخست خود به چهره مغموم گرت ساوتگیت و ساکا ، مربی و بازیکن تیمی ملی انگلیس در تیتر نخست خود نوشت: سه شیرها مایه غرور ما هستند ؛ سه شیرها لقب تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح «ومبلی» به روایت روزنامه های جهان

فتح «ومبلی» به روایت روزنامه های جهان